tirsdag, januar 23, 2007

Kjekkeste mopsen på jord!

3 Comments:

Blogger Claudia said...

Ja, det kan jeg skrive under på.. Han er en ordentlig kjekkas :)

11:40 a.m.  
Blogger Panthella said...

Hei hei,
Så masse flotte bilder det var kommet her da!! Jeg glemte helt å sjekke forrige uke, puh, travelt for tiden:P Det bildet av Loffen med knallblå himmel var nydelig, knabber det til hjemmesiden vår jeg;)
vi hørs,
Ingunn
www.ehfi.org

6:21 p.m.  
Blogger caroline said...

Heihei:) Kjempeflott side du hadde:) ska legge den inn på mine linker=) Kor har du kjøpt camojakka?trenger noe som varmer min lille, e bare skjelving på ho når d blir kaldt!Ta gjerne en titt innom mopsesida mi: http://mopsenlillemor.blogspot.com
Sida e ny,men ska komme mye bra der etter hvert!Hadde vært kjekt om du førte den opp på dine mopselinker:)
heihei så lenge:)

12:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home